جوشکاری سیار در تهران

امروز تماس بگیرید...

09123833802

جوشکاری سیار در تهران این روزها یکی از نیازهای اصلی مردم این شهر است. قبل از پرداختن به این موضوع کمی با اهمیت این شغل آشنا شویم. شغل جوشکاری یکی از کارسازترین و مهم‌ترین شغل‌هایی است که در صنعت جوش جایگاه ویژه‌ای دارد. در واقع می‌توان گفت بدون استفاده از خدمات این شغل کارهای ساختمانی در عمل غیرممکن است. با پیشرفت تکنولوژی و عوض شدن سلیقه زندگی افراد این روزها جوشکاری در مدل دیگری نیز ارائه می‌شود که با نام جوشکاری سیار یا خدمات جوشکاری در محل شناخته می‌شود. در تهران به دلیل مشکلات رفت و آمدی و گسترش ساختمان‌سازی جوشکاری سیار بسیار اهمیت دارد. اگر به دنبال آن هستید که از خدمات جوشکار سیار در خانه یا محل خود استفاده کنید، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات جوشکاری سیار در تهران ما در سریع ترین زمان ممکن استفاده کنید. اما بیاییم کمی بیشتر با این صنعت آشنا شویم.

جوشکاری سیار چیست؟

در جوشکاری سیار خدمات متفاوتی انجام می‌شود که بر اساس نیاز مشتری متفاوت است. مشاوره و پشتیبانی، جوشکاری انواع درب‌ها و حفاظ‌ها در جنس‌های مختلف، حضور در صنایع بزرگ و کوچک و جوشکاری طبق آخرین استانداردها و تکنولوژی‌های موجود از جمله خدماتی است که در این زمینه به مشتریان ارائه می‌شود. تمامی خدمات جوشکاری تجهیزات خاص خود را می‌خواهد که طبق روال پروژه تعیین می‌شود.

خدمات جوشکاری سیار در تهران

تمامی خدمات جوشکاری سیار در تمام نقاطع تهران اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب انجام می‌شود. برای استفاده از این خدمات کافی است با جوشکارانی که به صورت سیار در این شهر مشغول به فعالیت هستند، تماس بگیرید. از جمله خدماتی که به صورت سیار انجام می‌شود، عبارت است از:

1. خرده کاری‌های جوشکاری
2. جوشکاری درب‌های آکاردئونی
3. جوشکاری انواع نرده
4. جوشکاری انواع حفاظ
5. جوشکاری آلاچیق
6. ساخت انواع درب و پنجره
7. جوشکاری اسکلت‌های ساختمانی
8. ساخت و جوشکاری انواع سایبان
9. ساخت زیرپایه کولری
10. جوشکاری و نصب درب ضد سرقت
11. ساخت و نصب انواع درب و پنجره
12. جوشکاری انواع لوله‌های ساختمانی
13. جوشکاری حفاظ‌های گوزنی
14. ساخت و نصب انواع فرفوژه در دکوراسیون ساختمان

جوشکاری سیار در تهران

اهمیت استفاده از خدمات جوشکاری سیار 

گاهی پیدا کردن یک جوشکار برای انجام کارهای کوچک سخت است. یا باید وسیله مورد نظر را به محل کار او ببرید و یا منتظر بمانید کسی پیدا شود، به ساختمان شما آید و کار جوشکاری مورد نیازتان را انجام دهد. فرض کنید درب منزل شما دچار ضربه شده است و به راحتی بسته نمی‌شود. پایه فلزی تختتان شکسته شده و بردن آن نزد جوشکار هزینه‌های زیادی چه از نظر مالی و چه زمانی از شما می‌گیرد. شما مطمئنا در طول زندگی با چنین مشکلاتی روبرو می‌شوید. کار اصلی جوشکار سیار همین است که کلیه نیازهای شما را در این زمینه در منزل یا محل مورد نظر برطرف کند. یعنی اصلا نیاز نیست که مسافت‌های زیادی را صرف حمل و نقل وسایل خود کنید. در همان خانه یا محل کار خود و یا هر جای دیگری که هستید، درخواست جوشکاری خود را ثبت کنید و منتظر رسیدن کارشناس به محل باشید. فکر می‌کنم تا به اینجا حتما به اهمیت جوشکاری و آهنگری سیار پی برده باشید.

انواع جوشکاری سیار در تهران

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، راه و روشی که برای انجام خدمات جوشکاری استفاده می‌شود، به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد که این صنعت را در انواع مختلفی طبقه‌بندی می‌کند. بنابراین دانستن نوع جوشکاری برای درخواست مشتری یکی از مهارت‌های مهمی است که یک جوشکار حرفه‌‎ای باید به خوبی مسلط باشد تا بتوانید به صورت کاملا تضمینی فعالیت کند. از جمله انواع جوشکاری عبارت است از:
1. جوشکاری CO2
2. جوشکاری آرگون
3. جوشکاری استیل
4. جوشکاری برق

چه کارهایی در جوشکاری سیار انجام می‌شود؟

همان‌طور که قبلا هم گفتیم، در خدمات جوشکاری سیار در تهران معمولا خرده‌کاری‌های کوچکی بابت اتصال اجسام فلزی و غیرفلزی انجام می‌شود. اگه وسیله‌ای در خانه یا هر ساختمانی نیاز به یک جوشکاری کوچک و تعمیر دارد، کارشناسان این حوزه با توجه به زمانی که با مشتری هماهنگ کردند، در محل حضور پیدا می‌کنند و با استفاده از تجهیزاتی که همراه دارند، عملیات مورد نظر را انجام می‌دهند. کافی است این شرکت‌ها را بشناسید و در صورت بروز هر گونه مشکلی با آن‌ها تماس برقرار کنید.

نرخ خدمات جوشکاری سیار

قیمت خدمات جوشکاری ما تا حد زیادی به نوع جوشکاری و ظرافتی دارد که مشتری از ما درخواست می‌کند. زمان و تجهیزات مورد نیاز از دیگر عواملی است که در تعیین هزینه جوشکاری سیار موثر است. به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی در این قسمت بیان کرد. به محض تماس با کارشناسان و ثبت درخواست خود قیمت به صورت لحظه‌ای به شما گفته می‌شود. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. سفارش خود را مطرح کنید و از قیمت آن آگاهی پیدا کنید. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که نسبت به دیگر فعالان این حوزه قیمت خوبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جوشکاری سیار در تمام نقاط تهران

جوشکار سیار آماده ارائه خدمات خود در تمامی نقاط تهران است. در هر جای این شهر که هستید می‌توانید تنها با یک تماس درخواست خود را ثبت کنید. از جمله مناطقی که تحت پوشش ما هستند:

جوشکاری سیار غرب و شرق تهران

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، کن و وردآورد

جوشکاری سیار شمال و جنوب تهران

ازگل، اقدسیه، الهیه مزاده قاسم،اوین، باغ فردوس، تجریش، جماران، چیذر، دارآباد، دربند، درکه، دزاشیب – جوزستان، زعفرانیه، سوهانک، شهرک نفت، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، کامرانیه، محمودیه، نیاوران، ولنجک،۱۷ شهریور، بهداشت، تولید دارو، حسینی – فردوس، خلیج فارس، شاد آباد، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهید رجایی، صاحب الزمانصادقیه، ولیعصر، یافت آباد، اسفندیاری و بستان اسماعیل آباد، بوستان ولایت، بهمنیار، خانی آباد، دولتخواه، شریعتی، شکوفه، شهرک رسالت، شهید کاظمی، نعمت آباد، ۱۳ آبان، ابن بابویه، استخراقدسیه، باروت کوبی، تقی آباد، جوانمرد قصاب، حمزه آباد، دولت آباد، دیلمان، سرتخت، شهادت، شهید بهشتی، عباس آباد، علایین، فیروزآبادی، حمزه آباد، منصوریه، منگل، ولی آباد، هاشم آباد

درباره جوشکار سیار

جوشکار سیار با سابقه 25 ساله در زمینه ارائه انواع خدمات جوشکاری به صورت شبانه‌ روزی و بدون تعطیلی فعالیت می‌کند. حضور در تمامی نقاط تهران از جمله نقاط قوت شرکت ما به حساب می‌آید. کارشناسان باتجربه‌ی ما با شناختی که از جنس تمامی مواد و انواع جوشکاری دارند، پس از ارسال درخواست شما و تعیین زمان در محل حضور پیدا می‌کنند و در سریع‌ترین زمان با قیمتی مناسب جوشکاری مورد نظر را انجام می‌دهند.

چرا جوشکار سیار؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید، بین تمامی کسانی که در زمینه جوشکاری سیار در تهران فعالیت می‌کنند، چرا باید ما را انتخاب کنید؟! ما دلایلی داریم که ما را نسبت به دیگر رقبا متمایز می‌کند. اگر حتی باز هم با این صحبت‌ها در استفاده از خدمات ما شک دارید، فقط کافیست یک بار به ما اعتماد کنید. در صورت عدم رضایت تمامی مبلغ به شما برگردانده خواهد شد. اما در صورت رضایت کامل، جوشکار سیار آماده ارائه خدمات خود در تمامی ساعات شبانه روزی به شما عزیزان است. اما در ادامه بیشتر با دلایل برتری ما نسبت به رقبا آشنا شوید:

1. ارائه نازل‌ترین قیمت‌ها
2. آشنایی با آخرین تکنیک‌های جوشکاری
3. ضمانت در ارائه خدمات
4. مشاوره رایگان
5. صرفه جویی در زمان و هزینه
6. ارسال سریع جوشکار در تمامی نقاط تهران
7. رضایت مشتریان

خدمات تخصصی جوشکاری سیار در تهران

ما علاوه بر خدماتی که در بالا بیان کردیم، یک سری خدمات کاملا تخصصی داریم که به مشتریان خود در تمام نقاط تهران ارائه می‌دهیم. از جمله این خدمات عبارت است از:
1. جوشکاری آرگون
2. جوشکاری استیل
3. جوشکاری برق
4. جوشکاری نفوذی
5. جوشکاری سربالا
6. جوشکاری لیزری
7. جوشکاری الکترود دستی
8. جوشکاری جوش نوردی
9. جوشکاری انفجاری
10. پرتو الکترونی
11. جوشکاری پودری
12. جوشکاری مقاومتی

روند انجام خدمات جوشکار سیار

جهت دریافت خدمات ما در ابتدا کافی است سفارش خود را ثبت کنید و از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید. پس از عقد قرارداد و توافق بر سر هزینه پرداختی نیروهای متخصص ما به محل اعزام می‌شوند. حجم کاری بستگی به نظر مشتریان و نوع نیاز آن‌ها دارد. گاهی در ابتدا باید سازه سفارشی در کارگاه ما ساخته شود و سپس برای نصب به محل مورد نظر برود. گاهی هم تمامی خدمات جوش ما در صورت امکان‌پذیر بودن در محل انجام می‌شود و تمامی این موارد به نوع نیاز مشتری بستگی دارد.

مدت زمان انجام جوشکاری سیار 

زمان انجام جوشکاری سیار در تهران به پارامترهای بسیاری از جمله نوع جوشکاری و وسایل و متریالی که برای انجام آن نیاز است، بستگی دارد. به عنوان مثال مدت زمان جوشکاری که برای انواع درب و پنجره انجام می‌شود نسبت به جوشکاری درب‌های آکاردئونی متفاوت است. در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات جوشکاری ما در کمتر از 24 ساعت انجام می‌شود. در صورت نیاز به زمان بیشتر از همان ابتدا با مشتری توافق می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما با شماره تلفن 09123833802 تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند. 

سرویس جوشکاری و آهنگری تهران

اگر دوست دارید از خدمات جوشکاری سیار تهران ما استفاده کنید، کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما تمامی تجهیزات لازم را تا حد ممکن به محل مورد نر می‌اروند. در صورت پیجیدگی جوشکاری و نیاز به وسایل و ابزارهای جدی پس از اعلام به مشتری قطعه مورد نظر تهیه و فاکتور آن ارسال می‌شود. در هر جای تهران که هستید، می‌توانید کار جوشکاری خود را به ما بسپارید. همچنین می‌توانید مشخصات کامل خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

خدمات جوشکاری در منزل

همان‌طور که در توضیحات این صفحه متوجه شدید، خدمات جوشکاری که به صورت سیار انجام می‌شود، در تمامی خانه‌ها و ساختمان‌ها قابل اجرا است. اگر می‌خواهید بهترین خدمات را در این زمینه استفاده کنید نه تنها باید کار را به تکنسین‌های حرفه‌ای بسپارید، بلکه باید در ابتدا نیاز اصلی خود را در این زمینه با کارشناسان حرفه‌ای در میان بگذارید که با تجهیزات لازم به محل شما اعزام شوند.

 

سوالات متداول

شما میتونین در تمامی روزهای هفته درخواست جوشکاری خودتون رو ثبت کنید. تیم ما با زمان حضور شما در منزل یا هر ساختمانی هماهنگ میشن.

بهترین و آسان‌ترین راه اینه که با شماره زیر تماس بگیرید و تمامی آنچه را که نیاز دارید، کاملا شفاف بیان کنید.

شماره تماس: 09123833802 

بله حتما. تمامی خدمات جوشکاری از جانب مرکز ما امکان پذیر هست. متناسب با نیاز مشتریان کلیه تجهیزات مورد نیاز تهیه و آماده می‌شود و جهت انجام جوشکاری نیروهای ما آن را به محل می‌آورند. برای همین است که می‌گوییم درخواست خود را شفاف بیان کنید. 

قیمت‌ها متفاوت است و نمی‌شود قیمت دقیقی گفت. باید در ابتدا نیاز کاربر دقیق تشخیص داده شود. برای اطلاع از قیمت‌ها با شماره 09123833802 تماس بگیرید.

همان‌طور که در مطالب این صفحه هم بیان کردیم، ما قادر هستیم خئمات جوشکاری خود را در تمامی نقاط تهران از شمال تا جنوب و شرق تا غرب ارائه دهیم. کافیست موقع درخواست آدرس خود را دقیقا برای ما ارسال کنید.

4.6/5 - (21 امتیاز)

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «جوشکاری سیار در تهران»

    1. برای استفاده از خدمات جوشکاری سیار در تهران ما کافیه با شماره ۰۹۱۲۳۸۳۳۸۰۲ تماس بگیرین. افراد ما پس از دریافت درخواست شما در سریع ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا می‌کنند

  1. سلام چه روزهایی میتونیم درخواست جوشکار سیار بدیم؟ ممنون میشم پاسخ بدین چون من برای جشوکاری لوله ‌های درب خونم نیاز جدی دارم ولی از بس سرم شلوغه وقت نمیکنم میخواستم بدونم چه روزهایی هستید که با برنامه خودم هماهنگی کنم؟

    1. سلام خدمت شما گروه ما در تمامی روزهای هفته فعالیت می‌کند و به همین خاطر می‌تونین هر موقع که خواستین درخواست جوشکاری سیار در تهران بدین. نیروها ما حتما با شما هماهنگ میشن. از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشین.

    1. سلام در کمتر از ۲۴ ساعت میتونین از خدمات ما استفاده کنین. البته بستگی بسیار زیادی به نوع جوشکاری شما داره که اون هم در سریع‌ترین زمان انجام میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *