درباره جوشکار سیار

امروز تماس بگیرید...

09123833802

درباره ما

جوشکاری سیاربا ۲۵ سال تجربه بدون تعطیلی شبانه روزی با خدمات فنی لوله کشی آب و گاز و تعمیرات نصب و ساخت نرده و حفاظ تخریب و پیمانکاری ساخت درب وپنجره آهنی و تعمیرات و تعمیرات درب پی وی سی و ساخت آلاچیق و سایه بان وانواع کارهای فنی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

ما با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های مدرن و استفاده از دستگاه‌های جدید آماده هستیم تمامی خدمات جوشکاری خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به تمامی شهروندان تهرانی ارائه دهیم.

از طریق تماس با تیم جوشکاری سیار در شهر بزرگ تهران می‌توانید اولین تکنسین در دسترس را به محل خود اعزم کنید. فقط کافی است تماس بگیرید و درخواست را به صورت کاملا شفاف بیان کنید تا نیروهای ما در جریان قرار بگیرند چه ابزارهایی را به محل بیاورند.

از اینکه به ما اعتماد می‌کنید، بسیار سپاسگزاریم. تیم ما همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب کند. به همین دلیل تا آنجایی که برایمان مقدور است سعی می‌کنیم نفع مشتری را بر منفعت خویش در اولویت بدانیم. به عنوان مثال اگر از کار ما راضی نبودید، تمامی وجه پرداختی به صورت تمام و کمال به شما پس داده خواهد شد.

جوشکاری سیار در تهران
چرا ما

دلایل انتخاب ما

فقط یک بار از خدمات ما استفاده کنید و قیمت‌ها را با دیگران مقایسه کنید. خودتان به مقرون به صرفه بودن استفاده از خدمات ما پی خواهید برد.

تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت کنید و منتظر رسیدن تکنسین‌های ما به محل خود باشید.

شما در هر زمان و هر کجایی که بخواهید نیروهای ها ما آماده حضور هستند. بنابراین از این نظر اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

تیم ما همواره در تلاش است با آموزش آخرین تکنیک‌های مورد نیاز در انجام خدمات جوشکاری بهترین نوع اتصالات را با بهترین کیفیت برای مشتریان انجام دهد.

عملکرد ما

به محض تماس با ما یک یا چند نفر از افراد تیم ما آماده اعزام به محل جهت انجام امور جوشکاری شما خواهد شد. فقط کافی است نوع نیاز خود را مبنی بر انجام انواع جوشکاری کاملا شفاف برای ما بیان کنید.

مناطق تحت پوشش ما

در حال حاضر مرکز ما فعلا در شهر تهران فعالیت می‌کند و تمامی تکنسین‌های خود را به تمامی نقاط تهران اعزام می‌کند. حضور در شهرستان‌ها از جمله اهداف دیگر ما است که امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور این پروژه را عملی کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)